خبر فوری

«شهید تقوی» به آرزویش رسید/ خار و خاشاک در مسیر هر ملت قدرتمندی ایجاد می‌شود

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام قریشی معاون فرهنگی و سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور در حاشیه مراسم تکریم و یادبود شهدای جهاد دانشگاهی حادثه تروریستی مجلس در جمع خبرنگاران گفت: بنده با شهید تقوی از زمانی که در بخش قرانی فعال بود آشنا بودم.

وی افزود: شهید تقوی فردی متدین بااخلاق ریوف و با صعه صدر و پرتلاش بود و در حوزه‌های قرآی بسیار تلاش می‌کرد.

معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها درباره حادثه تروریستی اخیر نیز گفت: در این حادثه که داعشیان آن را برافروختند حجت الاسلام تقوی و دیگر شهدا به آرزوی خود رسیدند.

وی افزود: زمانیکه ملتی با عظمت و قدرت پیش می رود قطعا خار و خاشاک هم در مسیر ایجاد می شود. ظهور داعش در جهان اسلام توطیه بزرگی بود که با حمایت عربستان و امریکا صورت گرفت و قطعا از عالم اسلام رخ می بندد.

وی تصریح کرد: این حادثه انسجام ملی ما را بیشتر کرد و ابعاد ما بیشتر به ابعاد غیر انسانی و غیر منطقی تفکری که عربستان حامی ان است و امریکا ان را پرورش می دهند پی بردند.

قریشی با بیان اینکه ما این شهدا را به ساحت اباعبدالله تقدیم می کنیم گفت: با انسجامی که ایجاد شد در اینده با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری فتوحات بیشتری خواهیم داشت.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید