خبر فوری

تشریح جزییات هلاکت 4 نفر از اشرار مسلح در هرمزگان‌ + عکس

‌به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از ایسنا،‌ سردار عزیزالله ملکی صبح امروز در جمع خبرنگاران بیان کرد: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی و رصد اخبار موجود مبنی بر تحرک گروه اشرار مسلح در بخش‌های شرقی استان هرمزگان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا با اجرای طرح‌های عملیاتی، اطلاعاتی و شناسایی فنی و پیچیده و مراقبت دقیق تردد و تحرکات این افراد،عصر روز گذشته ماموران جان بر کف پلیس در کوههای اطراف شهرستان رودان با تیم 4 نفره از این اشرار مواجه و پس از درگیری مسلحانه همه آنان را به هلاکت رساندند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از این افراد کشته شده تعداد ۴ قبضه اسلحه جنگی، 112 فشنگ جنگی، مقادیری مواد منفجره و پرچمی با آرم داعش کشف شد.

سردار ملکی تصریح کرد: هویت دو نفر از این اشرار به هلاکت رسیده اتباع بیگانه با کارت شناسایی خارجی بوده و هویت افراد دیگر در دست بررسی است.

فرمانده انتظامی هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد‌: ما در اینجا این اطمینان را به هموطنان عزیز می‌دهیم که با هوشیاری کامل با هر نوع تحرکاتی که باعث ناامنی  در منطقه شود مبارزه خواهیم کرد و از هموطنان عزیز درخواست داریم هر نوع موارد مشکوک را  از طریق تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.


انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید