خبر فوری

برگشت خوردن اعتبارات عمرانی به عنوان نمره منفی برای مدیران محسوب می شود

هرمزبان:سرپرست معاونت هماهنگی امورعمرانی استانداری هرمزگان گفت: براساس تاکیدات استاندار هرمزگان، مدیران باید توجه داشته باشند که اگر ریالی از اعتبارات عمرانی دستگاه های اجرایی استان برگشت بخورد این موضوع قطعا به عنوان یکی از شاخص های منفی مدیریت آنان در سطح استان لحاظ خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، مسعود دالمن ظهر شنبه در جلسه جذب اعتبارات عمرانی استان هرمزگان، عنوان کرد: اعتباری که وارد استان می شود باید به نحو احسن جذب شده و هیچ گونه قصور و کوتاهی در این زمینه قابل قبول نیست.

وی ادامه داد: براساس تاکیدات استاندار هرمزگان، مدیران باید توجه داشته باشند که اگر ریالی از اعتبارات عمراني دستگاه های اجرايی استان برگشت بخورد این موضوع قطعا به عنوان یکی از شاخص های منفي مدیریت آنان در سطح استان لحاظ خواهد شد.

سرپرست معاونت هماهنگی امورعمرانی استانداری هرمزگان تصریح کرد: مدیران باید با تشكيل کمیته ویژه جذب اعتبارات عمراني در درون دستگاه اجرایی، به طور دائم این موضوع و روند را رصد کنند و از شرايط اعتباري وضع موجود حداکثر استفاده بهینه را داشته باشند و اتمام سریعتر پروژه ها را نيز با رعايت موارد كيفي مد نظر نظام فني و اجرايي طرح هاي عمراني برنامه ريزي کنند.

دالمن همچنین با تاکید بر اینکه فرصت جذب اعتبار دستگاه ها تا 31 تیرماه است، بیان داشت: خوشبختانه امسال سال مالی نسبتا بهتري نسبت به سال گذشته به لحاظ تخصیص اعتبارات استانی بوده است و از مدیران می خواهیم در این فرصت کم باقیمانده تلاش مضاعف داشته باشند که با حفظ کیفیت پروژه ها، بودجه های مصوب و ردیف های اعتباری خود را جذب کنند./خبرآنلاین

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید