خبر فوری
هرمزبان:گروه فعالیت‎های قرآنی: مدیر اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش قم از برگزاری جلسه توجیهی شرکت کنندگان در دومین دوره مسابقات قرآن فرهنگیان استان قم خبرداد.

جلسه توجیهی نمایندگان قرآنی فرهنگیان قم برگزار شد

جلال خدا محمدی در گفت وگو با خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) ازقم، گفت: در ماه مبارک رمضان برنامه‎های مختلف قرآنی در اداره کل آموزش و پرورش استان قم برگزار می‎شود.وی افزود: یکی از برنامه‎های روتین این مجموعه در ماه رمضان می‎توان به برگزاری جلسه قرائت ترتیل روزانه در بین کارکنان اداره کل آموزش و پرورس استان اشاره کرد.مدیر اداره قرآن و عترت و نماز آموزش و پرورش قم بیان کرد: همچنین امروز جلسه توجیهی 8 تن از کارمندان قرآنی نمونه استان قم برای حضور در مسابقات ملی قرآن فرهنگیان کشور برگزار شد.وی گفت: مسابقات فرهنگیان کشور از تاریخ 14 تا 17 تیرماه سال جاری در مشهد مقدس برگزار می‎شود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید