خبر فوری

پیام قدردانی خواهر شهید تیموری از رهبر معظم انقلاب

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، زهرا تیموری خواهر شهید جواد تیموری از نیروهای حفاظت مجلس شورای اسلامی که در عملیات تروریستی روز چهارشنبه هفته گذشته پارلمان توسط مهاجمان داعی به شهادت رسید، طی پیامی از پیام مقام معظم رهبری و حضور مسئولان، مردم و همه عزیزانی که در مراسم وداع شهید تیموری با هر عنوان شرکت کردند، تقدیر و تشکر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

وجودش محل تجلی نور خدا بود و مالامال از عشق به اسلام و انقلاب و برای پاسدار حریم ولایت چه مرگی شیرین‌تر از شهادت به دست شقی‌ترین انسان‌ها و خدا را شاکرم از اینکه قلبم مجرای صبریست که ریشه در کربلا دارد و ملهم است به بلندای ما رأیت الّا جمیلا.

بر خود فرض می‌دانم سپاسگزار قلب‌هایی باشم که در این داغ همراهی‌ام کردند و چشمانی که اشکواره‌ی همدردی برگزار کردند و دستان و زبان‌ها و قلم‌هایی که باران رحمت واژه‌ها را برای کاهیدن از حرارت ماتم لب‌هایی که عطشان کام فرو بستند، باراندند و در بلندای این شکرگزاری، دستبوس سلاله فاطمی، جانشین خلف ولی‌الله الاعظم هستم که با پیام پدرانه‌شان صبوری‌مان را دو چندان کردند و عرضه می‌دارم که

سر خم می سلامت شکند اگر سبویی

هرچند من نیز چون شما محتاج دستان شفیع آن شهید والامقام هستم. به نوبه خود مراتب تشکر و قدردانی خود را ابراز نموده و از خداوند متعال جبران به خیر و شادی را برایتان آرزومندم.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید