خبر فوری

فضول‌های سیاسی از سکوت مردم سوء استفاده نکنند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار مهر، محمد نبی حبیبی شامگاه جمعه در مراسم گرامیداشت ۲۲ خرداد، سالروز سفر مقام معظم رهبری به شهرستان ورامین، در جمع مردم مومن و انقلابی این شهرستان در مسجد شهرک « اصلاح بذر» اظهار داشت: مقام معظم رهبری بعد از رحلت امام( ره) به بهترین شکل کشور و انقلاب را اداره کردند و امروز انقلاب اسلامی مانند کشتی آرام و پر صلابت به حرکت خود ادامه می دهد.

وی با بیان خاطراتی از حجت الاسلام سید احمد خمینی گفت: سید احمد آقا، طی یک سخنرانی بعد از رحلت امام و انتخاب آیت الله خامنه ای به عنوان رهبری انقلاب اسلامی، گفت « هر کس بین اطاعت از مقام معظم رهبری و امام راحل(ره) تفاوت قائل باشد، در خط آمریکاست» ، من به ایشان مراجعه کردم و از حاج احمد آقا برای اتخاذ این موضع شجاعانه تشکر کردم.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: حاج احمد آقا در پاسخ به بنده گفت « بنده از روی اعتقاد این حرف را زده‌ام.» ، بعد ایشان فرمودند « برخی از این افراد دور من را گرفته‌اند که بنده را در مقابل حضرت آیت‌الله خامنه‌ای قرار دهند که من متوجه شدم و توی دهن‌شان زدم. »

وی اضافه کرد: امروز عده ای فضول های سیاسی در برابر مقام معظم رهبری حرف هایی را مطرح می کنند، مدافعان حرم در برابر تروریست ها سینه های خود را سپر کرده اند اما این فضول های سیاسی طرح مذاکره با داعش را مطرح می کنند و می گویند می خواهیم مشکل با داعش را با مذاکره حل کنیم.

حبیبی افزود: این فضول های سیاسی بدانند اگر پایشان را فراتر از گلیم خود دراز کنند، مردم پای آن ها را قطع خواهند کرد، فضول های سیاسی از سکوت و صبوری مردم سوء استفاده نکنند و بدانند مردم پای ارزش های خود ایستاده اند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به حملات تروریستی تهران تاکید کرد: این حملات مذبوحانه و ترقه بازی ها خللی در اراده ملت ایران ایجاد نخواهد کرد و ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، مصمم تر از گذشته به حرکت خود در راه شهدا و امام شهدا ادامه خواهند داد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید