خبر فوری

پیش بینی سنجش 53 هزار کلاس اولی و پیش دبستانی در هرمزگان

شهباز بارانی جمعه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این طرح نوآموزان در مرحله نخست مورد معاینه شنوایی ، بینایی ، دهان و دندان ، سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی قرار می گیرند و در صورت اختلال در موارد یاد شده به پایگاه های تخصصی ارجاع می شوند.
بارانی خاطرنشان کرد: سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود دبستان به عنوان یک طرح مشترک بین وزرات آموزش و پرورش و وزارت بهداشت و درمان است که در این راستا به منظورانجام دقیق معاینه در تمامی پایگاه ها علاوه بر پزشک ، دکتر دندانپزشک نیز حضور دارد که این امر نشان از اهمیت معاینه و ارزیابی دقیق از سلامت دانش آموزان دارد.
وی با بیان اینکه کسانی که در دوره پیش دبستانی سنجش شده اند نیاز به سنجش دوباره ندارند، تصریح کرد: والدین می توانند حداکثر تا پایان مرداد برای سنجش کلاس اولی های خود اقدام کنند.
مدیر آموزش و پرورش استثنایی هرمزگان گفت : برای طرح سنجش شناسنامه کودک و والدین ، برگ عکس دار از واحد آموزشی ، یک قطعه عکس ، کارت واکسیناسیون ضروری است.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید