خبر فوری

فرمایشات رهبری درباره ی سند ۲۰۳۰ فصل‌الخطاب است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار مهر، سلسله نشست‌های عصر تربیت با موضوع (بررسی آثار تربیتی سند ۲۰۳۰) در وزارت آموزش و پرورش. با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، نوید ادهم دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش و زرافشان معاون متوسطه وزارت آموزش و پرورش در حال برگزاری است.

 در این نشست، مهدی فیض معاون پرورشی و فرهنگی گفت: این جلسه مخصوص همکاران در ستاد مرکزی است. از این بابت مهم است که ما همه در معرض سوالات قرار داریم. خود باید پاسخگوی سوالات و شبهات را باشیم.

 ۱۷ اردیبهشت، از سوی مقام معظم رهبری نامه‌ای به آقای جهانگیری داده شد که اجرای آن متوقف شود. ابلاغیه توقف توسط اقای جهانگیری به همه دستگاه‌ها داده شد. فرمایشات مقام معظم رهبری دربارهٔ توقف ۲۰۳۰ فصل الخطاب ما است.

وی تصریح کرد: این جلسه تنها بحث کارشناسی است که چه آثار و پیامدهای تربیتی دارد و این موضوع نمی‌رساند که ما سند ۲۰۳۰ را ادامه می‌دهیم چراکه فرمایشات رهبری فصل الخطاب برای ماست.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید