خبر فوری

‌فرسودگی شبکه‌های آب‌رسانی؛ مشکل بخش “سندرک” میناب

‌‌علی رستمی در گفت‌وگو با ایسنا، ‌در خصوص آلودگی آب شرب برخی شهروندان سندرکی، افزود: از زمانی که سندرک به شهر ارتقاءیافته است عملاً باید آب شرب شهر زیر نظر آب و فاضلاب شهری اداره شود درصورتی‌که آب و فاضلاب شهری زیر بار این موضوع نمی‌رود و هنوز هم مدیریت آبفا روستایی عهده‌دار این مسئولیت است.

وی اظهار کرد: وجود گل و لایی که در آب شرب برخی مشترکین مشاهده‌شده ناشی از ترکیدگی لوله‌های آب‌رسانی است زیرا روستاهای سندرک مشکل آب‌رسانی ندارند.

رستمی با بیان اینکه در سندرک مشکل کمبود آب نداریم و تنها مشکل ما فرسودگی شبکه‌های آب‌رسانی است، خاطرنشان کرد: نبود شرکت اتفاقات آب در سندرک نیز مشکلاتی را به وجود آورده که گاها براثر شکستگی شبکه‌های آب‌رسانی باید اکیپ تعمیرات از میناب بیایند و همین امر باعث بروز مشکلات در توزیع آب شرب می‌شود.

بخشدار سندرک با اشاره به اینکه به دلیل فرسودگی شبکه‌های آب‌رسانی زمان و هزینه‌های زیادی صرف می‌شود، اظهار کرد: این موضوع به‌گونه‌ای است که بارها در جلسات گفته‌ام که باوجود مشکلات در توزیع آب شرب و فرسودگی شبکه، من بخشدار سندرک نیستم بلکه آبدار سندرک هستم و تمام‌وقت خود را در خصوص توزیع آب صرف می‌کنم.

وی در پایان گفت: طبق جلسه اخیر با حجت‌الاسلام ذوالقدر، نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی مقرر شد بعد از ماه مبارک رمضان در خصوص وضعیت آب شرب سندرک تمهیداتی را در نظر گرفته شود.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید