خبر فوری

بازگشت بیش از ۳۵۰ هزار مترمربع از اراضی ملی هرمزگان به بیت‌المال

‌‌به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از ایسنا، ‌حجت‌الاسلام‌والمسلمین اکبری در جمع خبرنگاران از بازگشت بیش از ۳۵۰ هزار مترمربع از اراضی ملی و منابع طبیعی به بیت‌المال از ابتدای سال ۹۶ خبر داد و اظهار کرد: ارزش ریالی اراضی اعاده شده بالغ‌بر ۱۸ میلیارد تومان است.

وی با اشاره به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از ات ارسال شده به شورای حفظ حقوق بیت‌المال در اراضی ملی و منابع طبیعی استان هرمزگان مبنی بر تشدید روند ساخت‌وسازها در غرب بندرعباس و نوار ساحلی این شهرستان، ضمن تأکید بر لزوم رسیدگی به موقع به موضوع خاطرنشان کرد: در صورت احراز هر نوع تخلف؛ نسبت به تخریب مستحدثات غیرمجاز از حدفاصل سه‌راه جهانبار تا اسکله شهید حقانی اقدام خواهد شد.

  رئیس‌کل دادگستری استان هرمزگان تصریح کرد: همچنین تهیه نقشه حد نگار (کاداستر)، تثبیت مالکیت و اخذ سند رسمی، تعیین محدوده حریم شهر‌ها، تکمیل طرح کمربند سبز و همچنین برخورد قاطع از سوی پلیس پیشگیری با ساخت‌وسازهای غیرمجاز از ضروریات حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی استان هرمزگان است.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید