خبر فوری

دستگیری فروشندگان سؤالات امتحانی در شبکه‌های اجتماعی در بندرعباس

‌به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از ایسنا،‌ سردار عزیز‌الله ملکی با اعلام این خبر افزود: در پی شکایت اداره کل آموزش‌وپرورش استان هرمزگان مبنی بر انتشار سؤالات امتحان نهایی در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی پیگیری موضوع در دستور کار مأموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات فنی و تحقیقات گسترده از چندین دانش‌آموز در مدارس مختلف و بررسی پرینت‌های حساب مشخص شد دانش‌آموزان مقاطع مختلف سطح شهرستان بندرعباس مبلغ تعیین‌شده جهت خرید سؤالات امتحانی را به‌حساب فردی به هویت "ه-د" واریز کرده که وی نیز مقداری از  مبالغ را به‌حساب شخصی به هویت "م-د" واریز کرده است.

فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: با انجام کار اطلاعاتی و بررسی مدارک موجود طی هماهنگی با مقام قضایی این دو متهم در بندرعباس شناسایی و دستگیر شدند.

سردار ملکی بیان کرد: همچنین یکی دیگر از متهمان این پرونده در شهرستان خمیر توسط اداره اطلاعات شهرستان دستگیر شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان خاطرنشان کرد: متهمان با اعتراف به فروش سؤالات امتحانی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به بازداشتگاه منتقل شدند که تحقیقات تکمیلی در این زمینه ادامه دارد.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید