خبر فوری

بزرگداشت ایام ارتحال امام(ره) در مسجد کبود ایروان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از ایسنا،حجت الاسلام والمسلمین ظرافتی مدیرکل امور کشورهای مشترک المنافع معاونت بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری ضمن اشاره تاریخی به قیام 15 خرداد، ریشه‌های این قیام را در نارضایتی مردم و بویژه مراجع عظام تقلید از اقدامات شاه نظیر لوایح ششگانه، برنامه اصلاحات ارضی، ترویج فساد اخلاقی توسط شاه و… دانست که منجر به قیام مردم در این روز و کشتار آنان توسط دژخیمان سفاک پهلوی شد.

ظرافتی اقدام رژیم پهلوی در سرکوب قیام مردمی قیام 15 خرداد را در نتیجه منافع استکباری آمریکا در منطقه دانست و افزود: در حال حاضر نیز عمال و دست‌نشاندگان آمریکا در منطقه خاورمیانه با انتقاد قراردادهای کلان، تجهیزات پیشرفته نظامی خریداری و بمب‌های خود را در ماه رمضان بر سر مردم مظلوم یمن و دیگر ممالک اسلامی می‌ریزند.

وی در خاتمه سخنان خود ماه مبارک رمضان را ماه استغفار و آمرزش الهی دانست و وعده خداوند برای آمرزش گناهان بندگان خدا در این ماه را نوید و پاداش خداوند به مومنین خود به روزه‌داران در این ماه دانست.
انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *