خبر فوری

مسئولان ساده زیستی امام(ره) را بیش از پیش مورد توجه قرار دهند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله حسن ممدوحی در گفت‌و گو با میزان، با اشاره به ابعاد شخصیتی امام خمینی(ره) و سیره و سلوک فردی و اجتماعی این رهبر الهی، اظهار کرد: حضرت امام خمینی(ره) شخصیتی با عظمت و جامع الاطراف بودند اما در میان خصائص برجسته ایشان، دشمن شناسی توام با استقامت زبانزد بود.

وی ادامه داد: امام راحل نه تنها دشمن شناس بودند بلکه نسبت به راه و روش مقابله با کید و توطئه دشمنان هم آگاه بودند و این آگاهی و بصیرت ایشان با استقامتی ستودنی در برابر دشمنان و جهانخواران و مستکبرین توامان بود.

عضو سابق مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حرکت کلی انقلاب و کشور در مسیر  سیره و اعتقاد و فرامین حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری قرار دارد، گفت: اگر چه ممکن است در برخی موقعیت‌ها و اشخاص خلل و ضعفی وجود داشته باشد اما سربلندی نظام جمهوری اسلامی در دنیای امروز به سبب  تبعیت از فرامین و منویات حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری است.  

آیت‌الله ممدوحی تصریح کرد: بی تردید علل خلل و ضعف در برخی بخش‌ها ناشی از کم توجهی به فرمایشات و منویات حضرت امام (ره) و خلف صالح ایشان یعنی مقام معظم رهبری است که انتظار آن است مسئولان امر بویژه با توجه به در پیش بودن تشکیل دولت دوازدهم این ضعف‌ها را برطرف سازند و فرامین و منویات امام(ره) و رهبری را در تمامی امور و شوون نصب العین قرار دهند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پایان با اشاره به ساده زیستی حضرت امام (ره) و اجتناب ایشان از تجملات و زخارف دنیوی، خاطرنشان کرد: ساده زیستی و همطراز با اقشار پایینی جامعه زیستن جزو مقوله های بسیار مهم است که در سراسر زندگی حضرت امام(ره) نمایان بود و بارها نیز مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار گرفته است که ضرورت دارد مسئولان به این مقوله بیش از پیش توجه و اهتمام ورزند. 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *