خبر فوری

امام جمعه مهریز: مقام معظم رهبری راه نورانی امام (ره) را ادامه می دهند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی شنبه شب در مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) که با حضور گسترده مردم و مسئولان در مسجد جامع ولی عصر(عج) مهریز برگزار شد افزود: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با همان شجاعت و قدرت در مسیر تحقق اهداف نورانی انقلاب اسلامی و حضرت امام (ره) حرکت می کنند.
وی ادامه داد: از برکات مهم نظام مسئله وجود رهبری مقتدر در راس جامعه اسلامی است که موجب عزت و موفقیت در تمام عرصه های داخلی و خارجی شده است.
امام جمعه مهریز تصریح کرد: ملت ایران در 38 سال گذشته به رغم توطئه های مختلف استکبار جهانی بخاطر وحدت و همدلی و بخصص تابعیت از اصل ولایت فقیه توطئه های دشمنان را نقش بر آب کرده است.
محی الدینی گفت: باید قدر ولایت فقیه و رهبری را دانست و با پیروی از مقام معظم رهبری راه نورانی و عزت بخش انقلاب اسلامی و حضرت امام خمینی (ره) را تداوم بخشید.
امام جمعه مهریز با تسلیت سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) ساده زیستی، مردمی بودن، شجاعت، عبادت و تهجد، استکبارستیزی و مقاومت در برابر دشمنان را از ویژگی های بارز امام راحل برشمرد.
محی الدینی گفت: ایستادگی ملت قهرمان ایران در 38 سال گذشته و پیروی از ولایت فقیه و رهبری نظام سایه جنگ را از سر این کشور برداشته و باید همین روحیه و اهداف متعالی حفظ شود.
امام جمعه مهریز خاطر نشان کرد: رزمندگان اسلام و مدافعان حرم در مقابله با دشمنان با قدرت ایستادگی می کنند و عزت ما بخاطرهمین روحیه و رشادت هاست و باید قدردان آنها باشیم.
محی الدینی همچنین از مسئولان خواست برای تحقق و پیگیری شعار امسال همکاری و برنامه ریزی کامل داشته باشند.
مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام (ره) و شهدای 15 خرداد توسط ستاد مراسم مهریز با حضور خانواده های شاهد و ایثارگران ، فرماندار ، مدیران اجرایی ، روحانیون و اقشار مختلف مردم برگزار شد.
مرکز شهرستان مهریز در 30 کیلومتری یزد واقع شده است.
7536/ 6014/ خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: انتشار: کاظم شاملو
irnayazdd@

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *