خبر فوری

امام جمعه ایلام: تبیین آرمان‌های امام و رهنمودهای رهبری از وظایف جامعه دانشگاهی است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از روز شنبه ایرنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی ایلام، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین محمدنقی لطفی در دیدار با مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام 15 خرداد 42 و تسلیت به مناسبت سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) اظهار کرد: این آرمان ها و رهنمودها باید برای نسل جوانی که امام را ندیده اند، بیان شود زیرا امروز جامعه نیازمند آموزه‌های سیاسی، اخلاقی، ولایی و حکومتی امام خمینی(ره) است.
وی افزود: مصداق بارز نفوذ فرهنگی تلاش دشمن در 27 سال گذشته بعد از رحلت امام (ره) برای کمرنگ کردن افکار و اندیشه‌های امام است که بر اساس معنویت و اصل اساسی دینی شکل ‌گرفته است.
امام جمعه ایلام یادآور شد: امام خمینی(ره) انقلابی در جهان بوجود آورد که در تاریخ بی‌نظیر است و بساط ظلم را در ایران که جزیره ثبات استکبار بود برچید و شعاع این انقلاب اکنون منطقه و جهان را فرا گرفته است.
حجت الاسلام والمسلمین لطفی اضافه کرد: با وجود گذشت 27 سال از رحلت امام ما شاهدیم راه و سیره امام خمینی(ره) بالنده‌تر از گذشته ادامه یافت و این باعث نگرانی دشمن شد و آنها با توسل به تحریم، تهدید و فشار درصدد مقابله با آن هستند.
وی گفت: امروز در دانشگاه جوانان متدین، انقلابی و مستعد پیشرفت و تعالی حضور دارند و به خودباوری که امام روی آن تاکید داشتند و از دغدغه‌های مقام معظم رهبری نیز هست، رسیده‌اند.
نماینده ولی فقیه در استان ایلام افزود: با مجاهدت‌های علمی که صورت گرفته امروز آرمان‌های امام در دانشگاه محقق شده است و وظیفه مسئولان دانشگاه، حوزه نهاد رهبری در دانشگاه و همه دست‌اندرکاران دانشگاه، ارتقای بعد معنوی دانشجویان در کنار بعد علمی است.
در این دیدار مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان ایلام نیز در سخنانی گفت: قرار گرفتن دانشگاه‌ ها در مسیر انقلاب از آرمان‌های امام بود که با اصلاح ساختار دانشگاه شکل گرفت.
حجت‌الاسلام مهدی همتی اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در تبیین اندیشه‌های ناب امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری پیش‌قراول است و این دانشگاه در مسیر انقلاب اسلامی خدمات شایانی انجام داده است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام نیز در سخنانی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با کمک مادی و معنوی حضرت امام (ره) شکل‌گرفته و توسعه کمی و کیفی این دانشگاه حاصل نفس قدسی امام است.
شهریار عباسی تاکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی مولود فرهنگی انقلاب اسلامی است و این دانشگاه در راستای اهداف بلند انقلاب اسلامی ، آرمان‌های امام (ره) و منویات و رهنمون‌های مقام معظم رهبری گام برمی‌دارد.
دریافت کننده: معصومه امیدی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
6032/9102

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *