خبر فوری

فراخوان جذب فعالان قرآنی منتشر شد

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا معماریانی، مدیرمسئول مؤسسه زلال وحی مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، با اعلام خبر انتشار فراخوان جذب فعالان قرآنی گفت: مؤسسه فرهنگی و هنری زلال وحی مشهد در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اشتغال‌زایی، در سطح مشهد اقدام به جذب نیروی متخصص کرده است. 

حجت‌الاسلام والمسلمین معماریانی یادآور شد: این مؤسسه فعالیتش را از سال 1368 به‌ صورت غیر رسمی در مساجد مشهد و سال 1382 با دریافت مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌ صورت رسمی آغاز کرد.

وی با تأکید بر نیاز به نیروهای جوان و کارامد در حوزه فعالیت‌های قرآنی خاطرنشان کرد: این فراخوان جذب در رده‌های «تحقیق قرآنی»، «تولید محتوا» با هدف استانداردسازی آموزش‌های قرآنی، «پشتیبانی سایت»، «فضای مجازی» است.

مدیرمسئول مؤسسه زلال وحی مشهد با تأکید بر اینکه امروزه نیاز به فعالیت‌های قرآنی جدی داریم، گفت: این فراخوان برای نخستین برای منتشر شده و پایه اساسی آن، بیشتر حول تهیه محتوای قرآنی و صحیح است.

حجت‌الاسلام والمسلمین معماریانی یادآور شد: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه زلال وحی مشهد به آدرس http://zvq.ir است و همچنین https://t.me/hefzquranzvahy کانال تلگرام این مرکز مراجعه کنند.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از تسنیم، از جمله شرایط جذب این فرخوان عبارت‌اند از: داشتن ایمان قلبی، داشتن حداقل سن 18 و حداکثر 45 سال، داشتن مدرک تحصیلی دیپلم به بالا و ترجیحاً لیسانس، دارای روابط عمومی و فن بیان بالا.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *