خبر فوری

امام جمعه میناب : عزت وعظمت ایران مرهون امام راحل است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام والمسلمین میرزا حسین معتمدی فر در خطبه های نماز جمعه این هفته میناب افزود :آرمان های این شخصیت جهانی به بار نشست وباید به مقام معظم رهبری ، ملت وجوانانی که آرمان های امام را ادامه می دهند افتخارکرد.
وی با بیان این که شخصیت امام راحل درجهان بی مانند بود، ادامه داد: امروز در دنیا اندیشه های امام خمینی(ره) راهگشای بسیاری از ملت ها است و دشمنان ازاهداف واندیشه های بنیانگذارکبیرانقلاب واهمه داشته ودارند.
خطیب جمعه میناب بااشاره به ساده زیستی امام راحل تصریح کرد : انقلابی بودن و شجاعت ازمهمترین شاخصه های امام خمینی(ره) بودکه ازهیچ قدرتی درجهان ترس نداشت وبرای سرافرازی اسلام و کشور تلاش می کرد.
وی تصریح کرد: امروزهمه باید در مسیرتوسعه کشورحرکت کنیم ودولت نیز باید از اقشار مختلف مردم به ویژه قشرمحروم جامعه حمایت نماید و فساد را ریشه کن کند.
وی بااشاره به 15 خرداد یاد این شهدای عزیز گرامی داشت و خاطرنشان کرد:ماه رمضان فرصتی است برای آشنایی بیشترباقرآن ورسیدن انسان به تقوا ، بنابر این مردم کمک به محرومان را در این ماه مبارک فراموش نکنند.
7194/6048
خبرنگار : علی نجفی ** انتشار دهنده : خلیل تنیده

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید