خبر فوری

تشرف 130 زائر زیارت اولی استان هرمزگان به حرم مطهر رضوی

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس و به نقل از آستان نیوز، مصطفی خاکسار قهرودی ابراز کرد: این زائران از شهرستان محروم بشاگرد استان هرمزگان شناسایی و در قالب کاروان زیارتی «مهر درخشان رضوی» به پابوسی حضرت امام رضا(ع) مشرف شدند.  

وی تصریح کرد: این گروه از زائران در مدت حضور 15 روزه خود در مشهد مقدس 14 وعده افطار میهمان خوان با برکت حضرت رضا(ع) می‌شوند.

خاکسار بیان کرد: این گروه از زائران ضمن زیارت مضجع منور امام علی بن موسی الرضا(ع) در ویژه برنامه‌های فرهنگی تبلیغی ماه مبارک رمضان حرم مطهر رضوی همچون قرائت جزء خوانی کلام الله مجید در مسجد جامع گوهرشاد و رواق بزرگ امام خمینی(ره) حضور می‌یابند.

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی گفت: همچنین این زائران در مدت اقامت خود از جلسات تفسیر حجت الاسلام والمسلمین قرائتی در صحن جامع رضوی و محافل مناجات خوانی نیمه شب‌های حرم مطهر امام مهربانی‌ها بهره‌مند می‌شوند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *