خبر فوری

6 آموزشگاه پیش دبستانی جدید در قشم راه اندازی می شود

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از ایرنا، بهرام پوراشرف روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: 24 مرکز پیش دبستانی غیردولتی با 41 کلاس شامل 16 مرکز شهری و هشت مرکز روستایی در گذشته در قشم فعالیت می کردند که با توجه به افزایش جمعیت این جزیره، 6 مجوز جدید برای راه اندازی پیش دبستانی صادر شده است.
وی با اشاره تحت پوشش قرار گرفتن حدود 950 تن کودک در 30 مرکز پیش دبستانی این شهرستان افزود: روش آموزش پیش دبستانی بیشتر بازی محور هستند که این آموزش در کنار تفریح و سرگرمی، محیطی با نشاط را در این مراکز برای کودکان فراهم می آورد.
مدیر آموزش و پرورش قشم بیان کرد: مهمترین مهارت هایی که در مقطع پیش دبستانی به کودکان آموزش داده می شود شامل کاردستی، رشد حواس پنج گانه، تقویت حافظه، مهارت مشاهده، طبقه بندی، شناخت رنگ ها، مفهوم اشکال، مفهوم ابعاد، دماها، گونه های مختلف حیوانات است.
او اضافه کرد: پیش دبستانی ها کودک را در برقراری روابط با دیگر همسالان و مربیان، ایجاد زمینه های یادگیری جدی و بهرمندی از مهارت های لازم در پایه اول تحصیلی توانمند می کند و از این رو شرکت آنها در این مقطع پیش از ورود به مدرسه ضروری است.
انتشاردهنده: محمد ملاحمزه زاده
8123

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *