خبر فوری

136زندانی جرائم غیرعمد درهرمزگان چشم انتظار کمک خیران هستند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از ایرنا، احمد مرادی چهارشنبه در نشست هم اندیشی برگزاری جشن های گلریزان در استان افزود: زندانیان جرائم مالی غیرعمد کسانی هستند که به علت ناتوانی در پرداخت نفقه و مهریه، چک‌های غیرکلاهبرداری، تصادف و حوادث کارگاهی در زندان بسر می برند.
وی خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان برگزاری 13 جشن گلریزان در 13 شهرستان استان پیش بینی شده که این آئین در بندرعباس روز دوشنبه 22 خرداد همزمان با هفدهمین روز از ماه مبارک رمضان برگزار می شود.
مدیرعامل ستاد دیه هرمزگان اظهارکرد: نیکوکاران می توانند علاوه بر مراجعه به ستاد دیه استان، کمک های خود را به شماره حساب بانک ملی 0106110031007 و بانک مسکن 440080000308 واریز کنند یا با شماره گیری کد پیامکی ستاره 780 ستاره 7777077 مربع برای کمک به زندانیان جرایم غید عمد واریز کنند.
مدیرکل زندان های هرمزگان هم در این نشست اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون 20 زندانی جرائم غیرعمد با بدهی 19 میلیارد ریال از زندان های استان آزاد شدند.
اکبر سلیمانی افزود: سال گذشته 180 زندانی با بدهی بیش از 190 میلیارد ریال از زندان های هرمزگان آزاد شدند.
وی بیان داشت: جشن گلریزان فرصت مناسبی برای جلب کمک های مردمی جهت آزادی زندانیان آبرومند و نیازمند جرائم غیرعمد است که می طلبد همه افراد باتوجه به توان و بضاعت خود یاریگر زندانیان باشند.
همزمان با آغاز فعالیت ستاد دیه در هرمزگان (از سال 81 تاکنون)، 2 هزار و 452 زندانی جرائم غیرعمد و محکوکان مالی با بیش از 132میلیارد تومان بدهی از زندان استان آزاد شدند.
7195/2094
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده: هومن محمدکرمی

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *