خبر فوری

هزینه در راه پژوهش سرمایه‌گذاری است

ناصر شریفی در حاشیه بازدید از جدیدترین نسل ساخته‌شده دستگاه آبساز جهاد دانشگاهی واحد هرمزگان، در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: این هدف‌گذاری جهاد دانشگاهی واحد هرمزگان حرکتی بزرگ و ارزشمند در مسیر حل یکی از مهم‌ترین معضلات استان است.

وی با بیان اینکه باید از این برنامه حمایت‌های لازم صورت بگیرد، خاطرنشان کرد: هزینه در راه پژوهش سرمایه‌گذاری برای دستیابی به هدفی ارزشمند است و نباید از هزینه و صرف بودجه در این راه تردید کرد.

شریفی با اشاره به اینکه ورود به این طرح‌های پژوهشی همت و توان فنی می‌خواهد، اضافه کرد: از اینکه جهاد دانشگاهی هرمزگان با استفاده از جوانان متخصص توانسته به این موضوع مهم ورود کرده و تا اینجای کار با این سرعت پیش رود جای امیدواری و خوشحالی دارد.

نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکل کم‌آبی و بی‌آبی هرمزگان و سایر نقاط کشور را تهدید می‌کند، تصریح کرد: تولید دستگاه آبساز می‌تواند یکی از اقدامات مهم در راستای برطرف کردن این مشکل باشد و باید با برنامه صحیح و حمایت‌های مناسب در این مسیر حرکت کنیم تا شاهد رسیدن به آن نقطه مطلوب و تأمین نیازهای استان باشد.

شریفی در پایان با تأکید بر اختصاص حمایت‌های شورای برنامه‌ریزی استانداری از این طرح و سوق دادن خیرین به سرمایه گذاری در این پروژه، خاطرنشان کرد: به‌عنوان یک نماینده مجلس از این برنامه حمایت کرده و تلاشم را در جهت به ثمر نشاندن این طرح به کارخواهم بست تا بتوانیم این طرح کشوری را به بهره‌برداری رسانده و در آینده در مسیر کم‌آبی یا بی‌آبی بتوانیم از مشکلات بکاهیم.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید