«کاظم قاسمی» مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور تشکل‌های فرهنگیان شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، طی حکمی از سوی فخرالدین احمدی دانش آشتیانی وزیر آموزش و پرورش «کاظم قاسمی» به سمت «مشاور وزیر در امور تشکل‌های فرهنگیان» منصوب شد.

در این حکم آمده است: «با توجه به تعهد، سوابق مدیریتی و تجربیات ارزشمند جنابعالی در آموزش و پرورش، به موجب این ابلاغ به سمت «مشاور وزیر در امور تشکل‌های فرهنگیان» منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند بزرگ و در سایه تعامل سازنده با تشکل‌های فرهنگیان و بهره‌مندی از ظرفیت آنها، در ارائه پیشنهادات عملی و مفید جهت تحقق بخشیدن به اهداف و سیاست‌های تعیین شده در اسناد بالادستی نظام تعلیم و تربیت، به ویژه ارتقای جایگاه و منزلت فرهنگیان، گام‌های مؤثری بردارید».

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید