امام جمعه میناب:طلایه داران تبلیغ درکاهش آسیب های اجتماعی نقش دارند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از ایرنا حجت الاسلام میرزا حسین معتمدی فر جمعه شب همایش طلایه داران تبلیغ به مناسبت ماه مبارک رمضان افزود: بحث علل و عوامل فروپاشی خانواده ها و پدیده طلاق مشکل بزرگی است که در اکنون در کشور ما در حال رشد است و این امر نیاز به تبیین دارد که باید مبلغان دینی و روحانیان نقش خود را در جهت کاهش این آسیب ها به کارگیرند.
وی بیان داشت: موضوع استعمال مشروبات الکلی ، مواد مخدر ، قاچاق وحجاب و پوشش اسلامی از دیگر آسیب های بزرگ اجتماعی است که انتظار می رود در طول ماه رمضان از لحاظ شرعی و عرفی به آن پرداخته شود .
وی خاطر نشان کرد : باید مبلغان اعزامی علاوه بر بحث نماز و فریضه امر به معروف ونهی از منکر که وظیفه ذاتی شان است نسبت به آسیب های اجتماعی و فرهنگی نیز مردم را آگاه کنند.
امام جمعه میناب ، آگاه سازی اقشار مختلف مردم به ویژه نوجوانان وجوانان نسبت به آسیب های فضای مجازی را از رسالت های مهم امروز مبلغان دینی دانست.
معتمدی فر خاطر نشان کرد : تنها راه برون رفت از مشکلات وتوسعه جامعه ، تلاش در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی است ومبلغان باید این موضوع را برای مردم تتبین کنند .
رئیس اداره تبلیغات اسلامی میناب گفت: درماه مبارک رمضانعلاو بر 76 روحانی مستقر،280 روحانی ومبلغ دینی به شهرها وروستاهای این شهرستان اعزام شدند.
شهرستان میناب با 300هزار نفر جمعیت، دارای280 هیات مذهبی،136 مداح و 263 مسجد فعال است.
7194/6048
خبرنگار : علی نجفی / انتشار دهنده : خلیل تنیده

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید