خبر فوری

امام جمعه پارسیان از حضور باشکوه مردم در انتخابات قدر دانی کرد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از ایرنا،حجت الاسلام شیخ هادی میرزایی در خطبه های این هفته نماز جمعه پارسیان افزود: مردم دراین انتخابات هم به ندای حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک گفته و به وظیفه خود عمل کردند.
وی ادامه داد: حالا نوبت دولت منتخب است که به وعده های انتخاباتی خود جامعه عمل بپوشاند و با اتکا به توانمندی های داخل در تولید و اشتغال و عزتمندی بین المللی روز به روز بر توان دفاعی تلاش کنند.
وی با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان وبا اشاره به دعای امام سجاد (ع)در این ماه اظهارداشت: ماه رمضان دانشگاه علمی و عملی است و هر کدام از اعمال آن تقرب الهی را ایجاد می کند.
وی یاد آور شد: این یک دستور در فضای سیاسی برای تبیین دوستی و دشمنی در راه خدا می باشد و همگان برای سفره های افطاری ساده و کمک به سایر مساجد محروم همکاری لازم را داشته باشند.
شهرستان پارسیان با 50 هزار نفر جمعیت در 500کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
7191/6048
خبرنگار : ابراهیم بدیعی ** انتشار دهنده : خلیل تنیده

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید