خبر فوری

بسته اخبار اقتصادی ایسنا در روز جمعه

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از ایسنا، برخی از اخبار اقتصادی امروز – جمعه – در ادامه آمده است که با کلیک روی هر تیتر، متن کامل آن در دسترس خواهد بود.

احتمال ادغام بانک‌های مجاز/ سپرده‌گذاران نگران نباشند

رئیس کل بانک مرکزی درباره برنامه این بانک برای ادغام بانک‌های مجاز توضیحاتی ارئه کرد و البته به سپرده‌گذاران و مشتریان بانک‌ها اطمینان داد که هیچ جای نگرانی برای آنها نیست و از این سیاست متاثر نخواهند شد.

کاهش تقاضا باعث پایین آمدن نرخ سکه شد

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران به تشریح وضعیت بازار داخلی و خارجی طلا و سکه پرداخت و تصریح کرد که به دلیل کاهش تقاضا و همچنین کاهش نرخ ارز، قیمت سکه در بازار داخلی روند نزولی پیدا کرده است.

جابجایی‌های مالی دستگاه‌های حکومتی “الکترونیکی” می‌شود

رییس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت از به‌کارگیری سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (سامانه ستاد) خبر داد و گفت: به زودی استفاده از این سامانه برای دستگاه‌های حاکمیتی استفاده می‌شود.

هیجان بورسی ها پس از یک “انتخاب”

در هفته گذشته با پیروزی حسن روحانی در انتخابات دوازدهم ریاست جهموریِ ایران، نگرانی های فعالان بازار سرمایه نسبت به آینده تفاهمات ایران با جهان، کمرنگ شد و با این خوش‌بینی دماسنج بازار سرمایه بعد از مدتها کانال ۸۱ هزار واحدی را رد کرد.

جدیدترین وضعیت تولید دوگانه‌سوزها

فروردین ماه امسال تولید برخی سواری‌های دوگانه‌سوز کاهش و برخی نیز افزایش یافته است.

بازار ته‌لنجی در اختیار گمرک است/ مناطق آزاد سهمی در قاچاق ندارند

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار با تاکید بر اینکه موضوع ته‌لنجی در اختیار گمرک است و به این سازمان مربوط نمی‌شود، گفت: سازمان مناطق آزاد سهمی در قاچاق کالا ندارند.

تاثیر بنزین بی‌کیفیت بر خرابی ماشین‌ها

رییس اتحادیه مکانیست‌های تهران معتقد است به دلیل مشکلاتی که در طراحی یا استفاده از قطعات خودروهای داخلی وجود دارد همواره میان این صنف و خودروسازان داخلی اختلاف نظرهایی وجود دارد.

شدیدترین حملات سایبری در انتخابات 96

معاون وزیر ارتباطات با اشاره به حملات سایبری در زمان انتخابات، گفت: معمولا در زمان انتخابات همیشه حملات سایبری به سایتهای خبری وجود داشت که برای مقابله با آن حداکثر دسترسی آن سایت را به اینترنت بین الملل قطع میکردیم تا فقط در داخل دسترس باشد.

آینده روشن طلای سیاه

تولید اعضای اوپک از ابتدای سال ۲۰۱۷ به مدت شش ماه از حدود ۳۳ میلیون و ۵۰۰ هزار بشکه به ۳۲ میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه رسید و تولید اعضای غیراوپک روزانه حدود ۶۰۰ هزار بشکه کاهش پیدا کرد تا مشکل مازاد عرضه اوپک برطرف شده و طلای سیاه بعد از سال‌ها به روزهای روشن خود بازگشت، بازگشتی که مجددا با اجلاس روز گذشته اعضای اوپک و غیر اوپک مهر تمدید به آن خورد و سرنوشت طلای سیاه در بازارهای جهانی باز هم روشن شد.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *