خبر فوری

هرمزگان در جشن میلاد حضرت امام حسن (ع) غرق در نور و شادمانی شد

هرمزبان:در نیمه ماه ضیافت و رحمت الهی، هرمزگان مسرور از میلاد خجسته کریم آل طه، آذین بسته و چراغانی شده در شب و روز ولادت با سعادت حضرت امام حسن مجتبی (ع)، مظهر ایمان، اخلاص، عشق، رشادت، شجاعت، شهامت و سخاوت غرق در نور، سرور و شادمانی شد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،جای جای هرمزگان در ستاره باران میلاد بزرگ و سراسر نور امیر مهربانی حضرت امام حسن (ع) غرق در نور و شادمانی است و عاشقان و شیفتگان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) با برگزاری آیین های جشن و سرور سنتی، خجسته زاد روز کعبه آمال حق جویان را گرامی داشتند.
مردم دراین روزبا پخش شیرینی و نذری این عید بزرگ را به یکدیگر تبریک گفتند و با شرکت در آیین های مدیحه سرایی و مولودی خوانی از راه دور و از پس فرسنگ ها فاصله؛ عشق و ارادت خود به ساحت مقدس اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و حضرت امام حسن مجتبی (ع) را ابراز کردند.
مراسم جشن و سرور زاد روز میلاد مسعود امام حسن مجتبی (ع) چهارشنبه شب با شکوه خاصی در امام زاده سید مظفر(ع) از نوادگان امام موسی کاظمی (ع) با حضور اقشارمختلف مردم باشکوه خاصی برگزار شد.
در شب و روز میلاد کریم اهل بیت (ع) هزاران زائر از جای جای این کره خاکی آمده اند تا با توسل، دعا و نیایش، غبار از تن و جان بشویند و با طلایه دار عشق، ایمان، معرفت، جوانمردی و خوبی ها عهدی دوباره ببندند./ایرنا

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید