خبر فوری

روستای لیردف جاسک به شهر ارتقاء یافت

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار ایرنا، محمد احمدی دوشنبه با اعلام این خبر به خبرنگاران اظهار داشت: روستای لیردف یکهزار و 730 نفر از جمعیت 19 هزار و 660 نفری بخش لیردف را به خود اختصاص داده و دارای ظرفیت و زیر ساخت های کافی برای تغییر وضعیت این منطقه از روستا به شهر است.
وی خاطرنشان کرد:هم اکنون این شهرستان دارای 127 روستا و یک شهر است و در انتخابات روز جمعه 385 نفر برای روستاها و پنج نفر برای شهر برگزیده شدند.
فرماندار جاسک همچنین از حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات 29 اردیبهشت ماه تقدیر و تشکر کرد و افزود: ملت ایران در این روز با خلق حماسه ای بزرگ برگ زرینی دیگری به دفتر تاریخ ایران اسلامی اضافه کردند.
جاسک با بیش از58 هزار نفر جمعیت در 300کیلومتری شرق بندرعباس واقع است.
لیردف در 120 کیلومتری شهر جاسک واقع شده است.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید