خبر فوری

جمعیت آبادگران جوان، پیروزی «دلچسب» روحانی را به ملت ایران تبریک گفت

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از ایرنا، متن این بیانیه که به امضای حسن بیادی دبیرکل جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی رسیده، چنین است:
«بسم اللّه الرحمن الرحیم
انتخابات سرمایه گذاری عظیم ملت ایران است . (مقام معظم رهبری(مدظله العالی))
جناب آقای دکتر حسن روحانی
منتخب مردم بزرگ ایران
با سلام
به حول و قوّه الهی و عنایات خاصّ حضرت ولیّ عصر (عج) ، ٢٩ اردیبهشت ماه ١٣٩٦ بار دیگر به لطف خون شهدا، باامنیت بی نظیر و در کمال آرامش ، مردم شریف ایران اسلامی طبق سنوات گذشته پیروزی دلچسب و حادثه ای بزرگ را رقم زدند و با پیروی از رهبرعزیزشان برگ زرین دیگری را بر سینه این نظام با عزت و قدرت آویختند وبا مشارکت وحضور حداکثری خود، خواسته مقام معظم رهبری را محقق نمودند.
جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی این پیروزی را به مقام معظم رهبری و عزیزتراز جانمان حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) و ملت شریف ایران و همچنین به جنابعالی که با کسب قاطعانه واکثریث آرا به عنوان رییس جمهور کشورِ ایران انتخاب شدید تبریک و تهنیت عرض می نماید.
امید است این حماسه بزرگ آغازگر شروع دولت همدلی و اخلاق و قانون مداری و استفاده از تمامی ظرفیت های موجود کشور باشد . توفیقات روزافزون جنابعالی و دیگر نامزدهای محترم و دست اندر کاران این انتخابات و اعضای محترم شورای نگهبان را ازخداوند تبارک و تعالی در ظلّ توجّهات حضرت بقیّةالله الاعظم(عج) از خداوند تبارک و تعالی خواهانیم .

دبیر کل جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی
حسن بیادی»
دکتر حسن روحانی در انتخابات روز گذشته توانست با کسب بیش از 23 میلیون و 549 هزار رای از مجموع 41 میلیون و 220 هزار رای به پیروزی برسد. سیدابراهیم رییسی در این انتخابات 15 میلیون و 786 هزار رای بدست آورد و دو نامزد دیگر شامل مصطفی میرسلیم و سیدمصطفی هاشمی طبا در مجموع حدود 700 هزار رای داشتند.
** 1551 **

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید