تقدیر و تشکر وزیرآموزش و پرورش از فرهنگیان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از ایسنا،  در متن پیام دکتر دانش آشتیانی آمده است: « بار دیگر، ایران همیشه سرفراز، شاهد حماسه‌ای جاودانه شد.

حماسه‌ای که مردم رشید ایران اسلامی با درک به هنگام شرایط حاکم بر سطح ملّی، منطقه‌ای وبین المللی آفریدند وکانونِ خلقِ شگفتیِ ماندگاری شدندکه معادله ها و محاسبه‌ها را به هم ریخت و تصویری زیبا، اثرگذار و ماندگار از مُلک و ملّت ارائه داد.

اینجانب زیبنده‌ترین مراتب تقدیر و تشکر خویش را به پاس تمامی تلاش های ارزنده دست اندرکاران برگزاری این انتخابات شکوهمند به ویژه تمامی مدیران، آموزگاران، مربیان و معلمان فرهیخته کشورکه با شور و شعوری شگرف، علی‌رغم نامهربانی‌ های صورت گرفته با آنان، درآفرینش شایسته وسالم این حماسه عظیم، به ایفای نقشی اثرگذار پرداختند، تقدیم می‌دارم.

در خاتمه، توفیقات روزافزون ملت حماسه آفرین ایران و فرهنگیان فرهیخته را از خداوند منّان مسئلت دارم».

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید