خبر فوری

حضور مردم نشانه پویایی کشور و عشق به انقلاب و نظام است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی دقایقی پیش با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره انتخابات اظهار داشت: مقام معظم رهبری فرموده‌اند که این ملت بزرگ، پیروز و سربلند ایران اسلامی پیروز انتخابات هستند و ملت ما در طول 40سال گذشته خوب درخشیده و امروز و فرداها هم با عظمت چه در عرصه داخلی و چه در عرصه بین‌المللی خواهد درخشید که خداوند را برای این آگاهی، بیداری و حضور سپاس‌گذارم.

وی افزود: از همه افرادی که برای ایجاد این شکوه و حماسه نقش آفرین بوده و هستند اعم از دستگاه‌های نظارتی، اجرائی، امنیتی، شورای نگهبان، دولت، مجلس، قوه قضائیه و در راس مقام معظم رهبری صمیمانه سپاس‌گذاری می‌کنم.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی تصریح کرد: امروز مردم ما بار دیگر وفاداری خودشان را به امام، به رهبری و به شهدا اعلام می‌کنند و با انگشت‌های آرم دار و عزت‌آفرینشان نشان می‌دهند که ما زنده‌ایم و ما هستیم و به سرنوشتمان علاقه‌مندیم.

وی افزود: امیدواریم از فردای امروز جو محبت، برادری، صفا و صمیمیت مانند گذشته حاکم باشد و با وحدت و یکپارچگی برای تحقق آرمان‌های ملی و شهرستانی و شوراها همه تلاش کنیم و دگربار برای چهار سال آینده و برای پیشرفت جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی مجاهدت کنیم.

امام جمعه اراک بیان کرد: رای مردم امانت است و هرکس که برنده این امانت شد باید در برابر 80 میلیون نفر ملت بزرگ ما و ده‌ها میلیون مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان احساس مسئولیت کند و تمام همتش را برای پیشرفت، عظمت و تحقق آرمان‌ها بکار بگیرد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید