خبر فوری

نتایج انتخابات شورای شهر سیریک

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری میزان، نتایج انتخابات شورای شهر سیریک در این صفحه بارگزاری می‌شود.

شهرستان سیریک یکی از شهرستان‌های استان هرمزگان واقع در جنوب ایران است. شهرستان سیریک در سال ۱۳۸۶ از شهرستان میناب تفکیک شده و به عنوان شهرستانی جدید به تقسیمات کشوری اضافه شده است. مساحت این شهرستان ۳۳۵۱ کیلومتر مربع می‌باشد. مرکز این شهرستان، شهر سیریک است.این شهرستان از شمال به شهرستان میناب و از جنوب به شهرستان جاسک و از شرق به شهرستان بشاگرد و از غرب به دریای مکران(عمان) محدود می‌شود.

انتخابات شورای شهر  سیریک از صبح امروز جهت رای دهی آغاز شده و تا پایان امشب ادامه دارد. پس از شمارش آرای انتخابات شورای شهر لامرد ، نتایج در این خبر منتشر خواهد شد.
 
 
 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید