جوانان و دانشجویان اعتمادی به دولت ندارند/ چرا دولت پنهانی سند 2030 را امضاء کرد؟

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس، یکی از دانشجویان در زمان سخنرانی فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس، به حالت اعتراض خطاب به وی اظهار داشت: وقتی دولتمردان ما بدون توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و به صورت پنهانی سند 2030 را امضاء می‌کنند دیگر جوانان و دانشجویان اعتمادی به آنها نخواهند داشت.

وی افزود: چرا رئیس‌جمهور کشور ما بدون توجه به قانون اساسی، این سند را امضاء کرد، مگر این سند با نظام دینی و اسلامی مغایرت نداشت؟ چرا ما باید وام‌دار دیگر کشورها باشیم.

این دانشجو خطاب به معاون استاندار گلستان تصریح کرد: این سند را کشورهایی مانند آمریکا و اسرائیل هم امضاء نکردند اما در یک نوبت در مهدکودکی در تهران بردن کودکان مختلط به استخر شنا انجام شد.

وی گفت: دولت در این دوره اسنادی امضاء کرده که پنهانی و بدون اطلاع‌رسانی بوده، چرا؟  آیا در این اسناد مواردی به ضرر جامعه و کشور ما بوده که نباید اطلاع‌رسانی می‌شد؟

عبدالقدیر کریمی فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس هم اظهار داشت: در حال حاضر من مجری انتخابات هستم و ما در شرایط انتحابات نمی‌توانیم بر علیه یا در حمایت نامزدها صحبت و یا نظر دهیم.

وی افزود: پس از انتخابات در یک همایشی به همه این موارد خواهیم پرداخت.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید