کمیته تحقیق و تفحص گزارش مبسوط اختلاس‌‌ صندوق فرهنگیان را اعلام می‌کند

امیر خجسته در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: خلوص نیت و صداقت در وعده‌هایی که به مردم داده می‌شود بسیار مهم بوده و فسادهای اقتصادی، بدعهدی‌ها و غیره به سرمایه ملی آسیب می‌زند.

وی با اشاره به اینکه دنیا از سرمایه اعتماد مردمی به بهره است که این سرمایه در کشور ما وجود دارد و باید از آن صیانت کرد تأکید کرد: اگر به داد کشور نرسیم فساد در کشور غوغا می‌کند و این مورد می‌تواند اعتماد مردمی را تضعیف کند.

نماینده مردم همدان در مجلس با بیان اینکه فساد مثل علف هرزی می‌ماند که همه‌جا را در بر می‌گیرد بیان کرد: مسئولان نظام، قوه قضاییه، مجریه و مقننه باید برای ریشه‌کن کردن فساد متحد شوند.

خجسته تصریح کرد: اگر به داد فساد نرسیم با آسیب‌های جدی در کشور مواجه می شویم چرا که مردم بسیار نگران این موضوع هستند و در بررسی‌هایی که در فراکسیون مبارزه به مفاسد اقتصادی داشتیم واقعا به موارد خیلی اسفباری برخوردیم که در مورد بانک دی، بانک سرمایه و غیره وجود داشت.

وی عنوان کرد: باید ریشه کنی سران فساد اقتصادی را سرلوحه کار خود قرار دهیم. قوانین در مورد برخورد با مفاسد اقتصادی نیاز به اصلاح ندارد بلکه خود افراد باید اصلاح شوند تا بتوانند آلودگی‌ها را پاک کنند چرا که اگر ما پاک باشیم ریشه همه اینها را می‌کنیم.

خجسته عنوان کرد: باید در مقابل سران مفاسد اقتصادی برخورد محکم بدون تعارف و مماشات به دور از اغماض از هر جناح و گروه خاصی وجود داشته باشد و این موارد نیازمند برخورد جدی دستگاه‌های نظارتی و مجلس دارد ضمن اینکه نباید نسبت به این افراد هیچگونه رحمی وجود داشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مبلغی از اختلاس‌های صندوق فرهنگیان بازپس‌گیری شده یا خیر گفت: این موضوع بعد از انتخابات تعیین می‌شود و کمیته تحقیق و تفحص گزارش مبسوط آن را اعلام می‌کند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید