خبر فوری

خدمات دهی ثبت احوال هرمزگان در روزهای ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار مهر، فرزاد افشاری نژاد ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش سازمان ثبت احوال در فرآیند برگزاری انتخابات اظهار داشت: ما در اداره کل ثبت احوال از ماه ها قبل تاکنون برای برگزاری هر چه بهتر این رویداد ملی نشست های متعددی را برگزار و دستورالعمل های لازم را تدوین کرده ایم.

وی با اشاره به اینکه در ماه های اخیر به ویژه پیرامون صدور کارت شناسایی هوشمند برای دست اندرکاران امور اجرایی خدمات ویژه ای برای تسریع در روند صدور کارت هوشمند ملی این قشر داده شده است، افزود: تمامی ادارات و نمایندگی های ثبت احوال در استان طی روزهای پنج شنبه و جمعه دایر خواهند ماند و تا پایان رای گیری به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

مدیر کل ثبت احوال هرمزگان یادآور شد: طبق ابلاغ های صورت گرفته از ادارات و نمایندگی های خود در سراسر استان خواسته ایم تمام تلاش خود را به کار گیرند تا روز قبل از برگزاری انتخابات به تمامی درخواست های مرتبط با تقاضای تعویض شناسنامه که از قبل دریافت کرده اند ترتیب اثر دهند.

وی با بیان اینکه در روزهای یاد شده، فرآیند صدور شناسنامه نوزاد و متولدان جدید، طبق روال عادی انجام می شود، گفت: از تمامی اقشار مردم دعوت می کنیم روز جمعه ۲۹ اردیبهشت با حضور پرشور و مشارکت بالای خود یک بار دیگر حماسه ای بیاد ماندنی را در تاریخ معاصر ایران اسلامی رقم بزنند.

یادآور می شود در هرمزگان علاوه بر انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر روستا، در حوزه غرب که شامل شهرستان های بستک، بندرلنگه و پارسیان است، انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی نیز برگزار می شود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید