خبر فوری

استقبال از مدارس غیردولتی رو به افزایش است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار مهر، فرزام امیر ابراهیمی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران بیان داشت: مدارس غیر دولتی یا همان مدارس غیر انتفاعی با افزایش کیفیت آموزش، ارضای نیازهای متنوع مردم و فراگیران، تنوع در روش‌های عرضه مطالب و همچنین ایجاد و تنوع در محتوا و خدمات آموزشی توانسته است نگاه ها را به سوی خود معطوف سازد.

امیر ابراهیمی اذعان داشت: امروزه شاهد آن هستیم که مدارس غیر دولتی با مدیریت مردمی توانسته است بار بزرگی را از دوش دولت در مسیر تحصیل دانش آموزان بردارد و با برنامه ریزی مناسب اعتماد والدین را معطوف خود سازند.

این مسئول استفاده ازمعلمان باتجربه، بهره مندی از تعداد کم دانش آموز در هر کلاس به منظور آموزش هر چه بهتر آنان، حمایت از دانش آموزان مستعدِ مستضعف، پاسخ گوییمناسب به اولیای دانش آموزان ، کیفیت بالای بهداشت و نظافت ، داشتن سرویس رفت و برگشت ، کنترل محیط آموزشی در جهت ممانعت از مزاحمت دیگران ، برنامه های اردویی و فوق برنامه های را از مهمترین عواملی دانست که باعث شده است والدین به ثبت نام فرزندان خود در این مدارس رو بیاورند.

امیر ابراهیمی گفت: والدین در هر شرایطی در زمینه آموزش فرزندان خود ایثار می‌کنند و درصورتی که شاهد کارایی آموزش و پیشرفت یادگیری فرزندان خود باشند حاضرند هزینه آن را پرداخت کنند.

بهرام پور اشرف مدیر آموزش وپرورش قشم تعداد مدارس غیر دولتی آموزش وپرورش قشم را بیش از 22 مدرسه عنوان کرد و افزود: یکی از برنامه های مهم دولت افزایش خصوصی سازی در تمامی عرصه های اجتماعی و اقتصادی است که مدارس غیردولتی نیز در این زمره اند.

مدیر آموزش وپرورش قشم اضافه کرد:مدارس غیردولتی،‌ باید تجلی اعتماد دولت و مردم به یکدیگر باشد، زیرا حمایت و بسترسازی برای حضور بخش غیردولتی در آموزش و پرورش از اهمیت بسیاری برخوردار است،

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید