خبر فوری

عضو بعثه رهبری: جنایت های گروه های تروریستی قابل توجیه نیست

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از ایرنا از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت هرمزگان، آیت الله توحیدی یکشنبه در کارگاه آموزشی ویژه روحانیان اهل سنت بندرخمیر هرمزگان افزود: شکل گیری گروه های تکفیری ریشه در جهل برخی مسلمانان و شیطنت یهود و دشمنان اسلام است.
وی بیان داشت: دشمن تلاش می کند اسلام را خطرناک، خشن و وحشی نشان دهد تا از گسترش اسلام در اروپا و آمریکا خودداری کند.
این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به پدیدآمدن گروه های تکفیری در منطقه خاورمیانه و کشورهای اسلامی اظهار کرد: این گروه ها ادامه دهنده راه خوارج هستند.
آیت الله توحیدی گفت: پیامبراسلام(ص) زمانی که مکه را فتح کردند همه مشرکان و کفار را بخشیدند با اینکه بیش از 20 سال ایشان را مورد اذیت و آزار قرار داده بودند.
وی گفت: پیامبر به اصحاب خود اجازه نمی داد کسی که از ترس جان ایمان آورده باشد را در میدان جنگ بکشند اما شاهدیم داعش سر از تن مسلمانان می برد و می گویند اینها کافرند چون ما را قبول ندارند و بعد آیات قرآن تلاوت می کنند و در پرچمشان نام خدا و پیامبر را می نویسند که بگویند ما مسلمانیم.
کارگاه آموزشی ویژه روحانیان اهل سنت بندرخمیر با حضور آیت الله توحیدی عضو بعثه رهبری و ائمه جمعه و جماعات اهل سنت این شهرستان برگزار شد.
گفتنی است 35 درصد از کل جمعیت هرمزگان را اهل سنت تشکیل می دهند.
شهرستان بندرخمیر در 70 کیلومتری غرب بندرعباس و درامتداد سواحل نیلگون خلیج فارس واقع شده است.
7195/6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده: خلیل تنیده

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید