خبر فوری

جام قهرمانی پیشکسوتان فوتبال (خلیج فارس) به رودان رسید

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از روز یکشنبه ایرنا، در این دیدار تیم های حاجی آباد، توانیر، خلیج فارس، قشم، بندرلنگه، مهاجرین، شهوار میناب، ستاره درگهان، کشاورز میناب، توزیع برق، بیکاه و منتخب رودان شرکت داشتند که رقابت های آن ها از اول تا 23 اردیبهشت ماه جاری ادامه داشت.
در بازی پایانی که بین 2 تیم همشهری رودانی (بیکاه و منتخب رودان) برگزار شد، تیم منتخب رودان با گل دقیقه 66 علی رودساز که در دروازه تیم بیکاه جای داد قهرمانی این دوره از رقابت ها رابه خود اختصاص داد.
در پایان این بازی که با حضور دبیر هیات فوتبال هرمزگان، رئیس کمیته داوران هیات استان و جمعی از مسئولان ورزش رودان و پیشکسوتان و بازیکنان 2 تیم برگزار شد، جام قهرمانی به تیم های برتر اهدا شد.
جام اخلاق این دوره از بازی ها نیز به تیم کشاورز میناب تعلق گرفت.
7195/6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده: خلیل تنیده

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید