خبر فوری

امام جمعه خرمشهر:نامزدهای انتخابات از دادن وعده دروغ بپرهیزند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از ایرنا حجت الاسلام سیدعبدالنبی موسوی فر در آیین عبادی سیاسی جمعه این هفته در مسجد جامع خرمشهر با بیان اینکه نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی از افترا، توهین، تخریب همدیگر اجتناب کنند، گفت: نامزدهای انتخاباتی با دادن وعده های دروغین و عوامفریبی مردم را دلسرد نکنند.
وی اظهار داشت: به تعبیر مقام معظم رهبری انتخابات می تواند مایه انهدام و آبرو ریزی کشور شود و ضعف و ستی و مشکلات متعدد ایجاد کند و اگر مردم و مسئولان و نامزدهای انتخاباتی با نظم در انتخابات شرکت کرده و قوانین و مقررات اسلامی را رعایت کنند مایه عزت و سربلندی نظام مقدس اسلامی خواهد شد.
خطیب جمعه خرمشهر تصریح کرد:عوامفریبی و بد اخلاقی و حرف هایی که دشمن را شاد کند مسلما در یک نگاه ضرر و زیان را جامعه اسلامی می بیند.
وی بر شناسایی و انتخاب افراد توانمند تاکید کرد و گفت: سعی کنیم یک مدیر لایق با مدیریت جهادی که بتواند مشکلات کشور را حل کند، انتخاب کنیم.
امام جمعه خرمشهر، ساده زیستی، عدالت اجتماعی را از محورهای زندگی مقام معظم رهبری دانست و گفت: مقام معظم رهبری بیشترین تاثیرگذاری در عرصه های گوناگون حوزه اقتصادی، فرهنگی، آسیب های اجتماعی و مسایل سیاسی در 30 سال گذشته داشته اند.
حجت الاسلام موسوی فر افزود: هیچ کسی به اندازه مقام معظم رهبری از وضع مردم آگاه نیست و حداقل 18 مجموعه اطلاعات کامل و جامع از وضعیت مردم دارد و در سالیان متمادی به مسئولان در خصوص رعایت عدالت اجتماعی تذکر داده است.
وی تنها راه برون رفت از مشکلات کشور را اجرای قانون اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت:به تعبیر مقام معظم رهبری واردات کالاهای ضروری به کشور حرام است و ایشان به طور مکرر برای جلوگیری از فعالیت باندهای قاچاق، گرانی، تورم و مسایل اقتصادی به مسئولان تذکر داده است.
حجت الاسلام موسوی فر در ادامه سخنانش گفت:تامین معیشت مردم و رونق اقتصاد و رفع آسیب های اجتماعیاز راهبردهایی است که کاندیداهای ریاست جمهوری باید به آن توجه ویژه کنند.
وی اظهار داشت:هدف بلند مدت دشمن براندازی نظام است و دشمن نیز به دنبال تغییر رفتار مسئولان و بخشی از مردم است و در واقع تفاوتی بین تغییر رفتار و یا براندازی نظام نیست.
7100/6125 خبرنگار : کمیله حجازی ** انتشار دهنده:سیدبهادر حسینی

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید