خبر فوری

رهنمودهای رهبری بهترین معیار انتخاب افراد صالح است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از ایرنا آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه های این هفته نماز جمعه بندرعباس افزود: ایشان بارها در خصوص معیارهای انتخاب در انتخابات های متعدد و گوناگون نکات بسیار مهمی را بیان و یا یادآور شده‌ اند که اگر کسی آن‌ ها را ملاک و معیار قرار دهد می‌ تواند بهترین انتخاب را داشته باشد.
وی ادامه داد: باید بررسی و تحقیق کرد که چه کسی در قالب فرمایشات مقام معظم رهبری می گنجد و به او رأی داد.
وی اشاره کرد: اگر کسی به افراد بر اساس ملاک‌هایی همچون هم‌ محله‌ای و فامیل بودن و بدون تحقیق از صلاحیت ها به کسی رأی دهد نباید انتظار بهبود شرایط را داشته باشد.
آیت الله نعیم آبادی خاطر نشان کرد: به فرد دارای صلاحیت که می‌تواند کار کرده و امور شهر و روستا را پیش ببرد حتی اگر آن فرد دشمن شما باشد رأی دهید.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان ضمن تبریک نیمه شعبان گفت: حکومت امام زمان (عج)بهترین حکومت تاریخ خواهد بود که تمام احکام اقتصادی اسلامی در آن اجرا می شود.
وی اشاره کرد: اگر ما نیز به احکام اقتصادی اسلام عمل کنیم جامعه را به آن شرایط نزدیک کرده و فقیر و مستمندی در جامعه باقی نخواهد ماند.
امام جمعه بندرعباس اشاره کرد: یکی از عنصرهای مهم حکومت آن حضرت مدیریت قوی و مردمی فرمانبر و آگاه است.
وی با بیان اینکه آن حضرت به شدت با کارگزاران متخلف خود برخورد می کنند، افزود: چنین مدیری اهل پارتی بازی، رفیق بازی و فامیل بازی نبوده و افراد متخصص متناسب با تخصص خود بکار گرفته می شوند.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان ابراز داشت: مردم آن زمان همراه امام خود بوده واحساس بی‌نیازی تبدیل به یک فرهنگ می شود.
آیت الله نعیم آبادی خاطرنشان کرد: وقتی جامعه‌ای به چنین سطحی رسید علم و اقتصاد درآن رشد کرده و بهره مند می شود.
وی ابراز داشت: اکنون فردی که ماهی سه میلیارد تومان حقوق کارگران خود را پرداخت می‌کند می‌گوید ندارم و نیست.
وی یادآور شد: نباید با عمل نکردن به احکام اسلامی توقع رفع شدن مشکل های اقتصادی را داشت و گفت مشکل ها با امدادهای غیبی حل می شود.
وی تأکید کرد: کارهایی را که امام زمان (عج) در زمان حکومت خود انجام می‌دهند را از عالم غیب ندانید.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان اظهار داشت: اگر در این‌ها به فرامین مقام معظم رهبری عمل می‌شد و اکنون عمل کنند بسیاری از مشکل های اقتصادی حل شده و می شود.
آیت الله نعیم آبادی عنوان کرد: سال پیامبر اعظم و نامگذاری های اقتصادی که رهبری انجام دادند برای عمل به شعار سال بود.
در حاشیه نماز جمعه طرفداران نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر بندرعباس متن های تبلیغی نامزدها را به مردم می دادند و عده ای از آنان از مردم می خواستند با بروشور کاندیدا به برخی فروشگاه ها رفته و رایگان خرید کنند.
خبرنگار : عزت الله معمارباشی ** انتشاردهنده: شهریار حیدری فر
3219/6048/6034

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید