خبر فوری

ستاد انتخاباتی روحانی در قشم فعالیت خود را آغاز کرد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از روز پنجشنبه ایرنا، رییس شورای سیاستگذاری ستاد حسن روحانی در جزیره قشم در آیین افتتاح این ستاد گفت: در صورت وقوع جنگ در کشور همه برای دفاع حاضر خواهند شد چرا که مردم ثابت کردند اگر به هر چیزی هم تعصب نداشته باشند، به این خاک تعصب دارند و در صورت لزوم همچنان در میدان حاضر خواهند شد.
تراب ذاکری افزود: جنگ موجب هراس نیست اما برخی نامزدها باید بدانند مردم از گفتمانی که به پیشواز جنگ و تحریم می رود، هراس دارند زیرا می خواهند زندگی کنند؛ تا چه زمانی باید روان مردم درگیر جنگ و تحریم افسارگسیخته باشد.
وی بیان کرد: جامعه به شخضیتی نیاز دارد که منادی صلح، عقلانیت، مدیریت، هنر، دیپلماسی فعال و مدیریت دفاعی توامان با قدرت نرم باشد چرا که اعتماد عمومی به عنوان رکن سرمایه اجتماعی در نتیجه مدیریت های گذشته آسیب دیده است اما برخی می خواهند با تحمیل به مردم همان راه را ادامه دهند.
رییس شورای سیاستگذاری ستاد حسن روحانی در جزیره قشم اضافه کرد: ایستادگی با ناآگاهی در برابر آگاهی مردم توسط مسوولان دولت پیشین مسبب ایجاد چنین شرایطی است و امروز عده ای در کشور به دنبال تعطیل کردن هنر و دیپلماسی آبرومندانه هستند.
او گفت: گروهی با دیپلماسی فعال کشور را نجات دادند و این بحث شخصی نیست بلکه بحث عقلانیت در رویکرد و نگرشی در شان ایران است در حالی که برخی اصرار دارند کشور را به سمتی ببرند که بازهم مردم استرس داشته باشند.
ذاکری تاکید کرد: ادامه آن مسیر ممکن نیست زیرا مردم بیدار شده و نیازمند آرامش هستند و امید می رود همچون دوره گذشته در 29 اردیبهشت با ترغیب افراد به مشارکت در انتخابات به تدبیر عقلانیت و امید رای دهند چرا که سیاستمداران بد و مردم خوبی که در انتخابات شرکت نکنند، موجب رای آوری دوباره همان شرایط گذشته خواهند شد.
علیرضا درویش نژاد از فعالان ستاد حسن روحانی در استان هرمزگان نیز در ادامه گفت: اتوبوس توسعه کشور طی چهار گذشته از ته دره درآمده و تداوم حرکت آن نیازمند ادامه راه با تدبیر و امید می باشد.
وی افزود: دولت یازدهم با پشت سر گذاشتن تجربه هشت ساله، بذرپاشی برای برداشت عادلانه از همه ظرفیت ها را در دستور کار قرار داد و امروز به نیمه راه رسیدیم که برای رسیدن به قله با همین مبانی عقلانی و علمی باید تصمیم بگیریم.
درویش نژاد عنوان کرد: ایجاد آرامش، امنیت و آزادی سرمایه گذاران، پیشرفت صنعت گردشگری و تامین حس امنیت برای گردشگران در نقاط مختلف کشور از جمله قشم و کیش توسط دولت یازدهم ممکن شد و برای کشوری رو به جلو، با آرمش و بدون دغدغه باید این روند ادامه یابد.
او اضافه کرد: حرکت رو به جلوی هنر با دولتی ممکن است که در چهار سال گذشته نشاط اجتماعی و امید را در جامعه به وجود آورد و امید می رود با خلق حماسه ای همچون خرداد 1392 مسیر برای توسعه و نشاط هموار شود.
انتشاردهنده: محمد ملاحمزه زاده
8123

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید