خبر فوری

مهم ترین اخبار شبکه های اجتماعی سمنان در 2 روز گذشته

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از ایرنا، سفر علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی روز سه شنبه 19 اردیبهشت به استان سمنان در صدر خبرهای شبکه های اجتماعی قرار گرفت.
** اخبار محلی در فضای مجازی استان سمنان
– سفر وزیر امور اقتصادی و دارایی به استان سمنان روز سه شنبه 19 اردیبهشت 96 و شرکت در جلسه اقتصاد مقاوتی شهرستان شاهرود و حضور در سالن مطهری سمنان و نشست خبری در سالن مدیریت بحران استانداری و افتتاح دفتر گمرک با حضور مسعود کرباسیان رئیس کل گمرک استان درصدر شبکه های اجتماعی قرار گرفت.‌
– احراز صلاحیت 2 هزار و 521 نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان سمنان و اعلام نام و کد نامزدهای انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی از دیگر اخبار بود.
**اخبار کشوری در فضای مجازی استان سمنان
– از سوی مسوولان کشوری واجدین شرایط رای دادن در کشور 56 میلیون و 410 هزار و 234 نفر اعلام شد .
– قرائت دعای مشهور ربنا با صدای استاد محمدرضا شجریان در آستانه ماه مبارک رمضان ثبت ملی شد.
– تعویض و صدور یک روزه شناسنامه برای شرکت در انتخابات نیز دیگر خبر مورد توجه بود.
– تغییر نکردن تعرفه واردات خودرو در سال 96 و کاهش واردات فولاد در دولت یازدهم تا 50 درصد نیز مورد توجه کاربران فضای مجازی بود.
– بخشیده شدن تمام اضافه جرائم رانندگی سال 95 و باقی ماندن اصل جریمه دیگر خبر مهم فضای مجازی سمنان بود که پیشنهاد می کرد: رانندگان تا آذر 96 فرصت دارند اصل جریمه را پرداخت کنند.
‌7344/6103 خبرنگار: امیرحسین کاشی منش ** انتشار دهنده: مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید