خبر فوری

نصب 20 سیستم روشنایی معابر بادی و خورشیدی در جزیره هرمز

نیما امیرشکاری دوشنبه با اعلام این خبر به ایرنا افزود: این سیستم روشنایی شامل 80 پنل خورشیدی 60 وات، 20 دستگاه توربین بادی 600 وات، 80 عدد باتری 120 آمپرساعت و 40 دستگاه لامپLED 60 وات است.
وی بیان داشت: این سیستم از طریق پنل های خورشیدی و توربین های بادی که بر روی پایه های روشنایی معابر نصب شده، انرژی مورد نیاز را از نور خورشید و وزش باد دریافت و در باتری متصل به سیستم ذخیره می کند. معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان، هزینه اجرای سیستم روشنایی معابر هیبریدی را 2 میلیارد و 990 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: این سیستم قابلیت پشتیبانی در هوای ابری به مدت سه شبانه روز را دارد.
7195/6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده: خلیل تنیده

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید