خبر فوری

ایجاد فضای عقلانیت بین دانشجویان از اهداف مناظرات دانشجویی است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام قدرتی در جلسه ستاد برگزاری ششمین دوره مناظره دانشجویان (نشان خواجه نصیرالدین طوسی)، اظهار کرد: یکی از پله‌های ایجاد کیفیت درخصوص برگزاری مناظره دانشجویان تمرکز بر روی هدف بودن آن است.

وی اضافه کرد: یکی از بهترین اهداف برگزاری این مناظرات ایجاد فضای عقلانیت در بین دانشجویان به صورت آزادمنشانه است و این قضیه باعث رشد عقلانیت می‌شود.

قدرتی ادامه داد: باید تبلیغات متناسب با برگزاری مناظره دانشگاه انجام گیرد و راهکارهای منطقی برای انجام هر چه بهتر آن ارائه شود.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: باید فضای مناظره دانشجویان را ضمن رعایت ادب و احترام باز بگذاریم تا تقابل آراء به یک نتیجه درست منتج شود.

وی یادآور شد: سعی کنیم در لرستان به دنبال برندسازی مناظره دانشجویان باشیم و آنقدر این مناظرات را باکیفیت و پربار برگزار کنیم که استانمان در این خصوص برند شود.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید