خبر فوری

استاندار قزوین روز پاسدار را تبریک گفت

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، در پیام تبریک فریدون همتی استاندارقزوین آمده است: سوم شعبان المعظم سالروز میلاد مسعود سرور آزادگان جهان امام حسین(ع) و نیز چهارم شعبان ولادت باسعادت بزرگ جانباز تاریخ حضرت ابوالفضل العباس (ع) است که حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب به میمنت و پاسداشت این ایام معظم از آنها به عنوان “روز پاسدار” و “روز جانباز” یاد کرده است.

ضمن عرض تبریک اعیاد خجسته شعبانیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، ایام سوم و چهارم شعبان روز مبارک پاسدار و جانباز را به سرافرازان پاسدار و فداکاران جانباز تبریک و تهنیت عرض می نمایم؛ ما آسایش و آرامش امروز خود را مدیون جانفشانی این بزرگمردان می دانیم که هشت سال دفاع مقدس، با اخلاص و ایمان به خداوند متعال، غیورانه از کیان جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند و آزادگی را برای ملت ایران به ارمغان آوردند و مفهوم آزادی و آزادگی را در فرهنگ لغت ایران اسلامی معنا بخشیدند.

بدون تردید پاسداران انقلاب اسلامی سندی زنده از ترجمان ایثارگری و جانفشانی در راه حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی و به تعبیر مقام معظم رهبری شهیدان زنده ای هستند که در دفاع از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی جانفشانی می کنند و تامین آسایش و امنیت پایدار در عرصه‌های گوناگون که امروز نصیب جامعه و ملت سرافراز ایران اسلامی شده، مرهون حماسه آفرینی هاوفداکاریهای پاسداران سرافراز وایثارگری جانبازان عزیز است  که بستر و زمینه مناسب و لازم را برای خدمت گذاری  دولتمردان و پیشبرد اهداف و آرمانهای بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی فراهم می کنند.

اینجانب فرا رسیدن این اعیاد بزرگ و فرخنده را به محضر مقام معظم رهبری مدظله العالی، مردم شریف و ایثارگر، پاسداران قهرمان و جانبازان سرافراز، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق همگان را در پیمودن و تداوم راه شهدای والامقام، در ظل توجهات حضرت  ولیعصر (عج)، و نائب بر حقش مقام معظم رهبری حصرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی) از درگاه ایزد منان مسئلت می نمایم.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید