خبر فوری

«بسته انتخاباتی» خبرگزاری فارس برای استفاده نامزدهای انتخابات 96 فعال شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، با پایان یافتن ایام بررسی صلاحیت داوطلبان کاندیداتوری برای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری از سوی شورای نگهبان و آغاز فصل رسمی تبلیغات انتخاباتی ، خبرگزاری فارس بسته انتخاباتی خود را فعال کرد.

خبرگزاری «فارس» با ارائه امکاناتی همچون صفحه اختصاصی، برای هر نامزد استفاده سامانه پیامکی، شبکه‌های اجتماعی و موبایلی و … بصورت مساوی به نامزدهای انتخابات پیش رو فضایی را فراهم سازد تا در یک بسته حرفه‌ای کاندیداهای انتخابات برنامه‌های خود را با مردم در میان بگذارند.

جدول بسته انتخاباتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم

ردیف موضوع تعداد مدت زمان
1 راه‌اندازی صفحه اختصاصی 1 ایام تبلیغات
2 اعزام خبرنگار و عکاس جهت سفرهای استانی بدون محدودیت ایام تبلیغات
3 برگزاری نشست و کنفرانس خبری 1 90 دقیقه
4 تولید و پخش تیزرهای تبلیغاتی 5 5 دقیقه
5 پوشش سخنرانی‌ها بدون محدودیت ایام تبلیغات
6 پخش زنده کنفراس خبری در شبکه‌‌مجازی 1 90 دقیقه
7 برگزاری مناظره میان نامزدها 1 90 دقیقه
8 پخش زنده مناظره‌ها در شبکه‌‌‌مجازی 1 90 دقیقه
9 برگزاری نشست پرسش و پاسخ با نامزد 1 90 دقیقه
10 برگزاری میزگرد و مناظره با کارشناسان نامزدها 3 60 دقیقه
11 مصاحبه تصویری با نامزدها 1 60 دقیقه
12 میزگرد و مناظره با حضور نامزدها 1 90 دقیقه

متقاضیان برای استفاده از این امکان رسانه‌ای،‌ می‌توانند درخواست خود را از طریق شماره مستقیم (02142082225) و (02142082000) داخلی‌های (1225)،‌(1482) و یا آیدی تلگرام  (farsentekhab96@) اعلام کنند.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از فارس، پس از معرفی اعلام رسمی شورای نگهبان داوطلبین از صبح روز 8 اردیبهشت لغایت 27 اردیبهشت می‌توانند به تبلیغات خود برای جلب آرای عمومی بپردازند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید