خبر فوری

خدمت به مردم با دعوا و سیاه نمایی خدمات دولت جمع نمی شود

علیرضا نصری در گفتگو با مهر فضای تعامل و تفاهم در جزیره قشم را امری حیاتی دانست و بیان داشت: همراهی اقشار مختلف مردم اعم از اهل سنت و شیعه و با همدلی و همراهی مسئولین عالی رتبه شهرستان قشم می تواند خدمات رسانی مطلوبتر و رضایت مندی مردم را به همراه داشته باشد.

وی از رابطه و تعامل سازنده فرمانداری با منطقه آزاد قشم خبر داد و افزود: مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند و دعوا های مدیریتی جایگاهی نخواهد داشت و خدمت خالصانه به مردم به عنوان صاحبان انقلاب با دعوا جمع نمی شود بلکه در سایه همکاری و تعامل سازنده همه مسئولین و اقشار مختلف جزیره توسعه پایدار اتفاق می افتد.

نصری ادامه داد: تمام اتفاقات مطلوب و امیدوار کننده در این جزیره نتیجه همکاری و همدلی مناسب منطقه آزاد قشم، فرمانداری و ائمه جماعات شیعه و سنی است که نمونه آن می توان به آبرسانی ۷۰ درصد از مناطق شهر و روستا و آسفالت ۲۰۰ کیلومتر از جاده ها را نام برد.

فرماندار قشم خاطر نشان کرد: در تلاشیم در سال جدید بتوانیم جشن آبرسانی به همه روستاهای جزیره را برگزار کنیم و مشکلات آب شرب مردم جزیره به پایان برسد.

این مسئول به ارتقاء حوزه بهداشت و درمان اشاره کرد و اظهار داشت: در راستای تحول نظام سلامت، بهداشت و درمان جزیره قشم روند مطلوبی داشته است و چهار پزشک متخصص اورژانس به مجموعه اضافه شده است و اورژانس نیز افزایش یافته است.همچنین کلنگ زنی درمانگاه طولا صورت گرفته که ان شاء الله در آینده ای نزدیک شاهد افتتاح و تجهیز آن باشیم.

نصری اضافه کرد: در راستای شعار سال که اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال می باشد، با استفاده از ظرفیت و پتانسیل های موجود نظیر گردشگری، هتل سازی، خانه های بوم گردی، پرورش میگو و پرورش ماهی در قفس می توان گام بلندی در این مسیر برداشت.

وی صنعت و کشاورزی را دو مؤلفه دیگر در راستای تحقق شعار سال عنوان کرد و اذعان داشت: وجود ۱۷ حلقه چاه نفت و گاز در این جزیره و بهره برداری از پالایشگاه هنگام در سال جاری و همچنین استفاده از کشاورزی گلخانه ای می توان ضمن تولید، نرخ بیکاری جوانان این جزیره را کاهش داد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید