خبر فوری

تولید کنندگان و ارائه کنندگان خدمات استانداردها را رعایت کنند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار مهر، عباس شیرخانلو عصر شنبه در اولین جلسه کارگروه تخصصی استانداردسازی کیفیت کالاها و خدمات استان هرمزگان در سال جاری، عنوان کرد: در سال ۹۶ باید در جهت حفظ حقوق مصرف کنندگان تمامی باسکول‌ها، ترازوها، نازل های عرضه سوخت مایع، شهربازی ‌ها و تجهیزات بازی مستقر در آن ها، جایگاه‌ های سیلندر پرکنی، جایگاه‌ های CNG، واحدهای تولیدی مشمول مقررات استاندارد اجباری، طلا سازی و طلا فروشی‌ ها و صنوف عرضه کننده کالاهای مشمول استاندارد از ناحیه اداره کل استاندارد هرمزگان مورد نظارت و بازرسی قرار گیرند.

وی ادامه داد: انتظار می ‌رود تولید کنندگان و ارائه کنندگان خدمات در زمینه‌ های ذکر شده نهایت همکاری را با اداره کل استاندارد هرمزگان بعمل آورند و استانداردها را رعایت کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان همچنین خواستار حضور فعال مدیران عضو این کارگروه در جلسات و اجرای مصوبات به طور منظم شد.

همچنین در این نشست مدیرکل استاندارد هرمزگان گزارشی در خصوص عملکرد اجرای مصوبات و میزان حضور اعضاء کارگروه در سال گذشته و بازرسی و بازدید از جایگاه های CNG گاز طبیعی در سطح شهرهای استان و همچنین جایگاه های گاز سیلندر پرکنی را ارائه داد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *