خبر فوری

صدا و سیما طبق سیاست‌های ابلاغی رهبری عمل کند

محمد جواد آرین‌منش دبیر حزب موتلفه خراسان رضوی درگفت‌وگو با خبرنگار حوزه انتخابات خبرگزاری فارس با اشاره به نامه حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی به رئیس رسانه ملی اظهار داشت: طرفداران آقای روحانی گاهی صدا و سیما را متهم به این می‌کنند که این رسانه فعالیت‌های دولت را به درستی پوشش نمی‌دهد.

وی ادامه داد: از طرف مقابل رقبای انتخاباتی آقای روحانی نیز معتقد هستند که صدا و سیما برای آقای روحانی با گزارش برنامه‌ها و افتتاحیه‌ها تبلیغات نابرابر انجام می‌دهد. 

دبیر حزب موتلفه خراسان رضوی ادامه داد:‌ درحال حاضر و آن چیزی که در این شرایط حساس مهم است توجه رسانه ملی به سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری به این مجموعه است.

وی ادامه داد: در این سیاست‌ها وعده‌های مغایر امنیت ملی و تفرقه قومی مورد تأکید قرار گرفته است و در مورد صدا و سیما ضرورت بهره‌مندی داوطلبان از انتخاباتی برابر و متناسب با امکانات یکسان مورد تأکید قرار گرفته است. 

آرین منش افزود: من معتقد هستم برای حل و فصل اختلافات امروز بین صدا و سیما و کاندیداها همه اشخاص حقیقی و حقوقی، داوطلبان ریاست جمهوری، صدا و سیما، نیروهای مسلح و در کل همه مردم و نهادها باید تمام اختلافات را در یک منشور حل و فصل کنند تا انتخاباتی سالم و عادلانه، بی‌طرفانه و مبتنی بر قانون داشته باشیم. 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید