هرمزبان:گروه اجتماعی: رنجکش گفت: کارگاه آموزشی «گفتمان سازی فرهنگ اقتصاد مقاومتی» با هدف ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی و به مناسبت نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری برگزار می شود.

برگزاری کارگاه «گفتمان سازی فرهنگ اقتصاد مقاومتی» در آستارا

یونس رنجکش، فرماندار شهرستان آستارا در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، از برگزاری کارگاه آموزشی «گفتمان سازی فرهنگ اقتصاد مقاومتی» در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این کارگاه با هدف ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی و به مناسبت نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» انجام می شود.

وی افزود: این کارگاه از سوی نمایندگی مرکز آموزش بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت استان گیلان و فرمانداری آستارا با حضور اساتید دانشگاه برای فعالان اقتصادی و تجاری این شهرستان برگزار می شود.

رنجکش با تاکید بر برنامه ریزی های جامع در راستای معرفی ظرفیتها و توانمندی های حوزه اقتصادی آستارا، عنوان کرد: با توجه به شرایط ویژه آستارا در تبادلات تجاری و اقتصادی، نیازمند تغییر نگرش های سنتی و بازتولید فرصت های جدید در این شهرستان هستیم که آموزش صاحبان حرفه و سرمایهگذاران در کنار علاقمندان به این حوزه نقش مهمی دارد.

فرماندار آستارا متذکر شد: این کارگاه آموزشی جمعه، اول اردیبهشت جاری ساعت 16 الی 18 در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان آستارا برگزار می شود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید