فرهنگیان در مباحث و گفت‌وگوهای بیهوده سیاسی وارد نشوند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار مهر، ظهیر محمودی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست مدیران مدارس منطقه بردخون اظهار داشت: تخریب دولت و نظام اسلامی به قصد انتقام و بازی‌های سیاسی پسندیده نیست.

وی با اشاره به هفته بزرگداشت مقام معلم، افزود: تکریم شخصیت و مقام معلم وظیفه همه اقشار و گروه ها است چرا که خداوند متعال  خود اول معلم هستی است و پیامبران و ائمه اطهار در زمره معلمان تاریخ به شمار می‌روند  و شایسته سپاس و ارزش هستند.

محمودی اضافه کرد: همواره حامی حقوق، خواسته ها و مطالبات فرهنگیان خواهیم بود و در هفته معلم نیز مراسم و برنامه های متنوع و ویژه‌ای در مدارس، روستاها، شهر و مراکز فرهنگی و علمی با همکاری ادارات، شوراها، دهیاری‌ها و انجمن‌های اولیا و مربیان برگزار می‌شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون با بیان اینکه فرهنگیان نباید در مباحث و گفتگوهای بیهوده سیاسی وارد شوند، ادامه داد: توهین، افتراء، هتاکی، دروغ و غیبت به هرگونه و با هر منظوری گناه و باعث آلوده شدن فضای پاک علمی و دینی می شود و همگان موظف به دوری از آن هستند.

وی به موضوع انتخابات اشاره کرد و گفت: مدارس و فرهنگیان در ایام انتخابات وارد تبلیغات و فعالیت‌های کاندیداها نشوند و از جهت‌گیری انتخاباتی پرهیز کنند.

این مقام مسئول ضرورت و اهمیت برگزاری امتحانات را یادآورشد و خاطرنشان کرد: همه فرهنگیان، کارشناسان و مدیران در زمینه برگزاری امتحانات پایان سال مشارکت کنند.

کارشناس مسئول ساختارهای سازمانی و تحول اداری اداره کل آموزش و پرورش استان و مدیران مدارس پیرامون حوزه مسئولیتی خود مطالبی بیان کردند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید